زیرنویس فارسی برنامه مهیج رانینگ من قسمت 229
نوشته شده توسط : زپو

 زیرنویس فارسی برنامه مهیج رانینگ من قسمت 229


زیرنویس فارسی  قسمت 229 برنامه فوق العاده رانینگ من
رانینگ من یه برنامه مهیج و خنده داره که با حضور بازیگران و خوانندگان مشهور کره ای برگزار میشه و کلی طرفدار در تمام دنیا داره
من خودم اصلا حوصله دیدن اینجور برنامه ها رو نداشتم اما بعد از دیدن یه قسمت از این برنامه جزو طرفداران پروپاقرصش شدم
و هروقت میخوام کلی بخندم این برنامه رو میبینم.
مهمان اصلی این قسمت لی سو جین بازیگر نقش ایسان و گی بک هست
که کلی باعث بانمک شدن برنامه شده
مهمان زن این برنامه هم مون چائه وون بازیگر نقش دکتر چا تو سریال آقای دکتره
مجری های این برنامه ها که خیلی آدم باحالی هستن از آدمای مشهور کره ان
مثلا مجری زنش بازیگر معروف سونگ جی هیوئه که تو سریال جومونگ و گی بک بازی کرده
خلاصه اگه میخوای کلی بخندی این زیرنویس رو دانلود کن و با برنامه ببینشچون حرفای بانمکی تو برنامه میزنن که داشتن زیرنویس فارسی به باحال تر شدن برنامه کمک میکنه
فوق العاده مهیج و خنده دار
در آخر اینکه برای تهیه این زیرنویس زحمت زیادی کشیده شده و500 تومن اصلا مبلغ قابل توجهی نیست
پس لطفا کپی نکنید 
راستی بگین دیگه چه قسمت هایی زیرنویس بشه 
اگه لینک دانلود خود برنامه رو هم میخواستین نظر بدین تا براتون بذارم

خرید و دانلود  زیرنویس فارسی برنامه مهیج رانینگ من قسمت 229






:: برچسب‌ها: رانینگ من , running man , korean , قسمت 229 , دانلود , خنده دار , باحال , کره ای , گی بک , ایسان , دکتر خوب , آقای دکتر , جومونگ , لی سو جین , لی سونگ گی , سونگ جی هیو , مون چائه وون , برنامه تلویزیونی , lee seung gi , lee seo jin , moon chae woon , song ji hyo , زیرنویس فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: